Gomorron Onsdag

2011-06-22 @ 08:06:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag vaknade Oliver redan halv 5. Gääääsp!
Han saknade nappen och kunde inte sömna om trots att han fick komma in till oss.
Strax efter 5 så gav jag upp och vi gick och satte oss i soffan och titatde på Toy Story som han fick i födelsedagspresent. Är supermega trött och förstår inte hur jag ska orka idag, men jag ahr sovit "rätt" antal timmar oh då brukar det gå kanonfint att hålal sig vaken så vem vet.

Idag skiner solen ute o jag håller alla tummar jag kan att den ska vara framme hela dagen lång. Visst visst SMHI säger att det ska bli sämre väder, men man måste ju få hoppas lite!
Håller sig solén så ska vi åka o bada idag, skiter i om jag får åka ensam, men ja hoppas jag får med mig mamma i alla fall. O lite matsäck...

Snart dax och äta frukost innan blodsokret är ända nerre i tårna...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: