Jag saknar solen....

2011-06-21 @ 23:01:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
Äntligen kväller, eller ja jag vet inte...

Dom senaste 7 dagarna så har ju vädret inte varit så underbart.
Hade gärna sett att det kommit MÅNGA fler soltimmar än bara nån el. 2 på em/kvällen... Nu är det bara 5 dar kvar av semestern och 7 kvar tills jag börjar jobba igen. Jag tror inte ni anar hur mycket ja bönar och ber om sol dom resterande dagarna. Supervarmt får det GÄRNA vara!

Nåja, imorrn kommer mamsen hit för och hjälpa mig färga mitt hår, är inte direkt nån stjärna på det så jag tar gärna hjälp. Blir åter lite mörkare och hoppas verkligen det sitter lite längre än 1 1/2 månad...

Vi får se vad vi hitar på i övrigt, måste verkligen ta tag i dom jäkla maskrosorna, kanske att ja hinner med nästa tredjedel imorrn om det är fint väder. Går ju inte om det är regn, men så länge det inte regnar så ska jag ut och plocka maskrosor. Det är bara lite svårt att aktivera barnen under tiden om jag till exempel inte kan slita fram poolen. Men det löser sig. Bra väder är det viktigaste just nu i alla fall ;)

Idag hämtade vi Astrid på henens dagis, som för övrigt är samma dagis + lokaler som jag gick i när jag var liten. Ingenting hade förändrats lokalmässigt och det var lite häftigt att få flashback. Lilla Astrid var dock lite gnällig idag då hon håller på att få flera kindtänder stackarn, men det gick ganska bra ändå.


Nä, nu börjar kroppen sega ihop, dags ocg dra sig mot sängen!
Förresten gick det bra och söva Oliver utan napp ikväll igen, men han ville ha den liite mer idag...


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: