Vi slappeslöar hemma...

2011-06-17 @ 08:21:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
God morgon!

Idag öser regnet ner! Inte alls bra, jag ska ha besök/möte hemma och då skulle vi grilla. Suck, hoppas verkligen det avtar till lunch tid. Så synd så synd!

Igår gjorde vi inte alls mycket, vädret började lite halvtaskigt så vi åkte och handlade och det var ju en mindre pärs. Det kommer dröja innan jag åker själv med barnen och låter dom GÅ i affären!
Eftermiddagen bjöd på riktigt fint och varmt väder, barnen badade i poolen och jag tog några maskrosor. Som sagt vi gjorde inte så mycket, men jag hoppas att nästa vecka blir bättre väder så att vi kan åka o bada då.

Vi har även bokat om vår gotlandsresa eller rättare sagt vilken tid vi ska ta färjan dit. Nu ska vi åka 13 istället för 15:30. Känns så bra, men det skulle kännas ännu bättre om vi kom med på färjan som går vid 11, för då behöver ja inte sova nånting innan utan kan sova i bilen och kanske lite på färjan. O andra sidan får jag sova mer om vi åker senare, mne men huvudsaken är egentligen att vi får mer tid på gotland!
Så idag ska jag betala både båten och bondet så det är klart!

Bäst o sätta lite fart här hemma, frukost och lite plock + städ behövs innan det komemr folk...

Kram på er ♥

p.s vi fick igår kväll somna till arabisk studentfirande, känns sisådär...


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: