Det går över förväntan ♥

2011-03-09 @ 19:31:41 / Allmänt / Kommentera (0) st
Aldrig trode jag att det skulle gå så här bra, Wilma sover i sin säng och älskar det :-)

Oliver sover också stolt i sin ny/gamla säng, ligger kvar på kvällen och somnar utan problem. Det tar visserligen lite längre tid, men va gör det ;-)
Med tanke på att vi såg framför oss hur han skulle gå ur sängen flera hundra gånger eller att vi skulle få sitta brevid sängen så känns det underbart! :)

Han hade dock en liten olycka första natten, han hade klättrat upp i vår säng utan att cricka märkte det (själv var ja på jobbet) och sen ramlade han ner o slog i halsen i mitt nattduksbord. Det tog lång tid för honom att somna om och han har en liten bula på halsen. För säkerhets skull ska jag ringa imorrn o höra om det är nåt som borde kollas upp. Han säger ibland att det göman vet u aldrig vad det gör ont och man vet ju aldrig om nåt har skadats. Jag håller tummarna att det inte är nåt, men hellre att jag ringer än att få veta om flera år att han fått ett bestående men eller nåt. nä ush...

Nog om det, här hemma har vi också blivit mer el medvetna. Vi släcker fler lampor på kvällarna, har börjat dra ur sånt som inte måste sitta i jämt och sådär. Vi tycker att vi borde kunna få ner elräkningen lite, vi ska också till maj förnya vårt elavtal. Den här gången ska vi välja fast pris på ett år. Just nu har vi haft mix i 2 år, ett fast och det senaste året rörligt. Kan ju även vara därför som vår el blivit lite dyrare. O egentligen är dte ju smartast att välja fast pris, då drabbas man inte när det höjs och det är ju egentligen det viktigaste...

NU ska ja fixa lite kvällsmat innan ett va favvo programmen börjar, nämligen GLEE!!!  Ett av veckans viktigaste program :-)


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: