I hemmets trygga vrå ♥

2011-03-29 @ 09:56:04 / Allmänt / Kommentera (0) st
Känns allting bra! Det är tryggt och mysigt!

Men när olika typer av magsjuka drabbar familjen så vill ja inte.
Speciellt inte när ja har lediga dagar.
 
Wilma blev frisk från sin och var på dagis i fredags. Men i lördags morse var det Oliver som spydde ett par gånger och även bajsade misstänkt. Men återigen var det mest vätska som kom upp.
Söndagen var det lugnt, ända tills han runt 22 på kvällen kräktes i sin säng.
Så han har varit hemma från dagis och även pappan i familjen är drabbad av denna konstiga vätskemagsjuka. På mig har det inte brytit ut, än, men jag var orolig i magen igår och åt inte på hela dagen!
Jag hoppas verkligen att det går över för imorrn ska ja ta mig till ett viktväktarmöte, på ett eller annat sätt.

Som en del av er kanske vet så går cricka o väntar på operation. Inget allvarligt, han har navelbråck som ska opereras. Typsikt är att dom igår ringde från Finspångs mag och tarmklinik där han ska opereras och undrade om han kunde imorrn. Dom hade fått återbud. Såklart hade cricka stängt av telefonen för att slippa få samtal från jobbet och missade deras samtal. Visserligen kanske han inte hade kunnat göra operationen imorrn ändå, med tanke på hur han mår, men ändå, det är väl ändå typiskt!!

Vi får helt enkelt hoppas på en ny tid snart och att alla våra sjukdomar flyttar ut!

För mig står det idag på agendan att ta reda på all oreda, tvätta och grundligt städa av toaletten. Sen får vi se om jag kommer iväg o handla lite också för många grejer är slut oh lite bli frisk grejer måste inhandlas.

Trevlig tisdag  ♥

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: