Ledig dag ägnas åt städning....

2011-03-02 @ 09:41:42 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag och imorrn har ja ledig dag.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men storstädning ska det bli innan vi gör nånting annat, det behövs verkligen!
Så lite städning, tvättning och inte att förglömma inhandling av bröd för det tog slut vid frukosten.

Har lovat barnen att köpa hem ansiktsfärger så man kan måla varandra så det kanske vi gör när vi ändå är iväg. Wilma har i helgen målat sig och Oliver med sitt otroligt kladdiga smink, ingen direkt hit för det är svårt att tvätta bort och glittret i sminket sitter ändå kvar i flera dar :-)
Men jag tycker det är roligt att hon själv kom på att hon skulle måla Oliver till tiger efter besöket i kolmården :-D sig själv målade hon till en fjäril. Men när ordentliga färger är hemköpta ska vi måla på riktigt och eftersom jag har hållt på med ansiktsmålning så tänkte jag såklart måla barnen :)


Förra veckan var en ledig vecka, min förkylning med tillhörande dunderhuvudvärk försvann och då ska Oliver såklart ha feber så att vi ändå inte kan ta oss för speciellt mycket. Så fort den lediga veckan är över kommer min egen förkylning tillbaka som ett brev på posten, men den här gången kör jag med nässpray och Sinova direkt för att undvika bihåleinflammation och dunderhuvudvärk.

Klockan tickar på och det är väl bäst o ta tag i städningen så man blir klar idag!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: