Våren, en helt underbar årstid!

2011-03-25 @ 13:53:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag fullkomligt älskar våren!
Jag skule däremot kunna vara utan denna blåst, men hellre det än regn.

Vad som också är kul med våren är att alla vårkläder kommer in.
O man vill köpa hjäl sig.
Klickade för skojs skull ihop allt jag ville köpa till Wilma, hjälp säger jag bara!
Det blev över 4000 och jag skulle lätt vilja ha mer....
Tur att det inte var en beställning som skulle skickats iväg, för då hade vi fått leva på nudlar denna månad.

Men alla kläder är ju så himla fina och somriga. Ska nog ta Wilma till hjälp o gå igenom förra årets sommarkläder o se om hon kan ha nåt. Byxor kan jag nog glömma för den lilla benickemasken har skjutit på i längden men är fortfarande smal som en sticka. Så tröjor o klänningar får jag hoppas på att hon kan ha.

Oliver också, men där vet ja att han inte kan ha ett enda plagg så där blir det en helt ny garderob med linenn shorts och somriga tröjor.

Skulle vilja gå in i klädbutik och bara plocka åt mig precis allt jag ville ha och så betalar nån annan.
Äsch, jag får helt enkelt se till o vinna pengar istället ;)


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: