Fix inför morgondagen...

2011-05-06 @ 10:07:26 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag består dagen av att fara runt och kolla kläder, åka till syrran o se om jag kan hitta lite acessoarer där istället för att köpa nya. Hade ett par supersnygga örhängen, men tyvärr så har jag tappat ett.

Sen måste jag också handla hem vad som saknas så att cricka slipper åka o handla, han kan ju ändå inte bära så mycket. Jag får inte glömma bort att packa heller och tvätta uppd et som är kvar. Har nog bara 2 maskiner kvar o sen har jag gjort mig av med tvättberget.

Innan jag kör igång med allt ska jag ta mig en välförtjänt dusch men det är lite kyligt här inne så jag drar mig nästan för att göra det. Men klockan tickar på ser jag och ska jag få nåt gjort idag är det bäst jag sätter fart, kan ju liksom inte ta med mig barnen nånstans då som smittar så jag kan heller inte vara borta alltför länge...

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: