Full rulle och jag trivs...

2011-05-24 @ 21:46:47 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag började dagen lite segt..
Fick sova till 8-8:30 och det var så skönt! Dock så var min väckarklocka bråkande barn, men men det var bara o stoppa i dom lite frukost så blev dom lugna.

Jag fortsatte röja min väg här inne idag, vädret ute var inte så lockande på morgonen.
Barnen lekte snällt med varandra idag också(?!) och jag fick super mycket gjort. Idag har jag även rensat och plcokat undan lite i vårat sovrum och mer blir det nog. Möblerade tillbaka i vardagsrummet sen crickas sjukskrivning (vi hade bytt plats på sofforna) och passade då på att superdammsuga plus skura golvet.
Hade då sån lust så jag passad epå att dammsuga och skura även resten av huset. Fy faan vad skönt det är ibland! Eftersom det enligt mig blev i lite bakvänd ordning så ska jag imorrn städa toaletterna och dammtorka. Va skönt o ha det rent och städat till helgen!

Oliver har varit stor kille idag med, han har gått utan blöja precis hela dagen. Inge kiss i blöjan men när vi skulle bada och han skulle at av sig kläderna så upptäckte han att han hade bajs i kalsongerna. Vet inte om han inte märkte när han bajsade eller vad det var, han är ju liksom van att kunna bajsa när osm helst =)

Nu ska jag snart sätta mig och skriva ihop mrogondagens inköpslista, ska powerhandla innan hämtnign på dagis imorrn så det gäller att vara förberedd ;)

Kram på er ♥

Kommenterat av: i min lilla lilla värld

Va härligt när de kan sköta sig själva...

2011-05-25 @ 22:16:33
http://saratilling.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: