Ge mig lite energi...

2011-05-17 @ 14:46:00 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag skulle jag behöva lite positiv energi...
Regnet ute gör inte känslan bättre...

Jag hoppas att barnen är lite pigagre idag vid hemkomst än igår efter första dagis dagen så att vi kan mysa och jag kan inhämta positiv energi från om ♥
Läggningen av Oliver igår var en pärs och det tog ca 30 min. Cricka tog till slut över för jag var så slut i huvet och kroppen och behövde sova lite innan nattpasset, kom som vanligt inte till ro på dagen. Tog med mig Wilma och så somnade vi i våran säng.

Vaknade nån timme innan det var dags att åka, usch hur kul kändes det då?
jaja, bara o gilla läget men det är lite småtufft att börja med nätter efter att ha varit hemma en längre period. Fast hellre börja natt än förmiddag!

Jag har planer på att plugga i framtiden och i höst ska jag plugga matte B tror ja....
Jag har inte sökt till nån kurs än men jag hoppas komma in i alla fall. Annars får jag ta naturvetenskap på distans i höst och matt B i vår... För till nästa höst ska jag söka min utbildning.... Sjuksköterska...  Men vi får se hur det går, vi är inte där än...

Ber till väderguden om sol och till vem som helst om positiv energi!

Kommenterat av: natalia

hej!

Du menade den 27/5 va? då har jag ett seminarium på förmiddagen som borde vara klar runt 11. i så fall skulle vi kunna ses vid 11.30? funkar det för dig? vi kan väl ta lunch på stan eller nåt? kram

2011-05-18 @ 15:50:16

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: