Gokväll - eller kanske gonatt ♥

2011-05-22 @ 23:40:10 / Allmänt / Kommentera (0) st
Här har helgen gott rasande fort.
Lördag kväll spenderade vi hos vänner på grillkväll och kom inte hem förrän midnatt med 2 barn sovandes i vagn då vi var hurtiga o gick både dit o hem...

Idag fick vi sova till 10 ungefär oc det var så skönt.
Vid 14 var det dags för mig och Wilma att åka på barnkalas hos min fina vän Lina.
Wilma hade längtat så mycket men tyvärr så hamnade hon liiite, men bara liiite utanför då dom bara var 3 st tjejer inklusive födelsedagsbarnet. Vi får helt enkelt se till att åka dit och leka nån dag så dom får leka bara dom för nu var det faktiskt läänge sen...

Det var i alla fall uppskattat av alla 3 och dom lekte o hade skoj tills det var dags o åka hem.
Väl hemma ville Wilma leka ännu mer och varför inte. Hon har ju ändå kompisar hon kan leka med.
Även idag blev det grillat till middag då vi köpte storpack med kött igår, det är ju så gott o jag har hittat en helt underbar blandning på marinad... Mmmmm...

Imorrn vet ja inte vad vi ska hitta på....
Skulle ha handlat men såg att helgen har gått i slösas tecken så vi får ta av det vi har i frysen, vilket faktiskt inte är så lite. Det är ju bra så vi använder upp lite av det vi har..
Ska leta fram sommarkläder till Oliver och så vet ja itne om vi ska göra nåt mer, blir nog en slappdag tror ja.
Men nu är dte dags att sova, sent som hundan, men så känner ja mest eftersom jag vet att barnen vaknar tidigt =)

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: