♥ Gomorron ♥

2011-05-11 @ 07:58:59 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hoppar in en snabbis för att säga gomorron innan förberedelserna drar igång.
Idag är det Kolmårdens djurpark som gäller!
Vi ska fixa lite matsäck att ta med oss oc förhoppningsvis sitta och mysa på nån skön liten gräsplätt!
Förhoppningsvis är det inte så mycket folk, eller skolklasser så att vi är relativt ensamma idag =)
Fördelen med att bo nära ibland känner jag!

Ska strax sätta på lite pasta vatten då vi ska ha pasta sallad med oss, och idag är det vägningsdag så jag unnar mig lite, även fast jag unnade mig i helgen. Men jag förväntar mig inga resultat direkt. Snarare plus, men vi får se, ni får veta resultat sen....

Ha det gött i det fina toppenvädret ♥

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: