Lilla hjärtat blir stor!! ♥

2011-05-24 @ 11:51:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Måste skryta lite!
Igår efter lunchen ville Oliver bara ha kalsonger på sig, ja säger ju inte nej...
Han gick utan blöja från ca 14 till det var läggdags vid 19 snåret!!!
Jag är så stolt!!!

Idag har vi också kört utan blöja och än så länge har inget kommit i byxorna, vi chansade på toaletten förut och då kom det kiss så han klarar sig nog ett tag till. Frågan är om han känner när han behöver kissa och bajsa. Än så länge bryr ja mig inte för jag är så glad =)

Vi har bestämt att vi ska försöka få honom blöjfri i sommar och såklart börja med det hemma. I början när vi åker nånstans så blir det blöja och även i början på dagis, åtminståne denna vecka.
Så i veckan får jag köpa kalsonger =) jippi, en anledning att shoppa lite!

Så stolt man kan vara!!!!

Hemma kör jag för egen del städning/rensning även idag, kommer nog inte hinna med allt för jag hittar hela tiden nya saker att plocka bort eller ställa på ny plats. Men men det är skönt och få undan sakerna...
Bäst och sätta fart så jag hinner det mesta!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: