Mitt i alla sjukdomar...

2011-05-04 @ 20:00:15 / Allmänt / Kommentera (0) st

Hade jag sedan länge en klipptid bokad med en färgning.
Så trots mina krämpor så åkte jag till frisören och färgade mig mörkare än sist.
Det känns så bra, men det var lite pärsigt stundvis att sitta där för hon drog nästan åt (ja vad heter det egentligen, du vet den där kappan) lite för hårt så det tryckte på halsen och nästan gav mig kväljningar.
Helnöjd med färgen, men glömde säga till om en frisyr, så det är det gamla vanliga, men det funkar nog till nästa gång.

Det är när jag sitter där som dagis ringer och säger att dom hittat vattkoppar på Oliver.
Ber till gud att dom inte ska be mig hämta direkt. Men jag fick gå på min läkartid först, huvudsaken var att jag kom innan alla andra avdelningar kom in. O det var ju lugnt, men jag fick skicka cricka för hon missade tiden lite så det var lite oklart om jag skulle hinna hämta dom.

Det gick rätt fort inne hos läkarn så jag åkte till dagis och hämtade hela högen för regnet verkligen öste ner.
Cricka var jätteglad så slapp han gå i regnet och bli dyngsur =) ja barna med för den delen för bara till bilen (50 m) blev Oliver dygnsur i ansiktet så det var nog skönt...

Dagen har spenderats med film, film och åter film...
Både barnen och vi har snart vänt på dygnet vilket inte känns bra. Så nu är det dags för kvällsmat och sen seängen för de små...

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: