Hemma dag med pyssel och cykel....

2011-05-23 @ 22:30:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Äntligen har jag tagit mig i kragen och tagit tag i inneförrådet. Det var så kaotiskt att man inte kom in där längre och där inne har vi både sängkläder, duschhanddukar och frysboxen. Så nu kan jag äntligen frosta av frysen så att vi får in den översta lilla skjuthyllan. För innan har det stått en kartong på frysboxen som har varit tung, så jag har inte kommit åt något där inne heller. Men som sagt äntligen är det gjort, jag kan till o med dammsuga där inne, skönt skönt.

Imorrn ska jag gå o slänga det som kastas ska och ställa undan en back med tjejkläder i mindre storlek som barnens kusin Astrid har lånat. Tänk att det ibland ska ta sån tid att få undan saker. Det är typiskt mej =), men när jag väl kommer igång, då jävlar...

Dagen startade med inte så himla mysigt väder men nån gång under dagen vände det och blev jätteksönt, fortfarande blåsigt men solen värmde ändå. Vi åt frukost ganska sent imorse och när vi hade ätit gick barnen ut. Jag satte på stödhjul på Wilmas större cykel så att hon kunde ta den och Oliver kunde använda Wilmas gamla. Va kul dom hade, dom har lekt superbra med varandra (händer übersällan) och har cyklat sen 11 imorse tills ikväll runt 19 tiden då det var dags att komma in. Måste bara justera Olivers sadel imorrn för den hade visst åkt ner ända ner så stackarn kommer ju få ont i knäna, inte för att HAN berörs =)

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: