Vår dag på djurparken...

2011-05-14 @ 09:00:25 / Allmänt / Kommentera (1) st
I onsdags var vi i kolmårdens djurpark och titatde på djuren plus att vi testade nya linbanan!
Barnen älskade linbanan men såklart även alla djuren och självklart delfinerna! =)

                                                


                                          



Barnen provade o hoppa, det första dom gjorde! Gäller o passa på när det är lite folk nu när det ingår i priset för alla för senare i sommar kommer det garanterat vara superlång kö! Vi tog oss en varsin glass efter lunchen som smakade underbart och på det tittade vi på delfinshowen.Denna gång satt vi längst fram oh såg verkligen jättebra, men vi blev också verkligen jättteblöta i slutet. =)
Barnen vågade klappa djuren, ibland är dom lite försiktiga men idag gick det jättebra!
Vi avslutade hela besöket med lek i den nya lekparken dom har byggt, den var jätterolig, önskar det fanns sånt när jag var barn =)

Kommenterat av: Anonym

Hej! Va bra du passar i mörkt hår!! jätte snyggt verkligen! Jag skulle jätte gärna vilja träffas men just på måndag är jag upptagen tyvärr...Torsdag kanske? hehe inte lätt att få ihop det med skola och allt..ska bli så skönt med en paus känner jag!! kram

2011-05-14 @ 09:13:17

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: