Vattkoppor, slapp och lite alvedon...

2011-05-05 @ 23:17:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag har dagen bestått av tvättning, slapp i soffan ganska mycket...
Ja mycke ´mer action blir det inte när barnen är sjuka.
Vattkoppor är ju inte hela världen men dom har ju feber och då är det inte lätt, Wilma blir så påverkad av feber också om man jämför med Oliver som är en duracell kanin oavsett.

Imorrn ska jag fixa inför galan på lördag.
Kolla örhängen, armband och halsband. Förhoppningsvis kan jag låna nåt av syster yster och även locktång.
Men iväg och se om jag kan hitta några kläder, det ska jag. Dock blir det nog inte linköping som planen var från början utan det får bli här i stan och jag siktar in mig på nån snygg tröja eller tunika i första hand så sparar jag lite av presentkorten till ett annat tillfälle när jag faktiskt kan komma iväg till linköping.

Mycket som ska hinnas med imorgon för på lördag sa ja upp tidigt, kl 08:25 går bussen...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: