Vi firar Mors dag ♥ och får ett bonusbarn...

2011-05-29 @ 08:06:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår var det full rulle...
Vi vaknade,slappade, åt frukost, jag körde en maskin tvätt och sen gav vi oss iväg för att köpa mors dag presenter. Vi firade mors dag igår istället för att vi skulle till svärmor idag. Men det blir inte av för crickas syrra och man kunde inte inte åka ut smidigt och vid bra tid. Så svärmor kommer in istället.

När vi var hemma en stund mellan inköpen och firandet av mamma så passade jag på att byta sängkläder hos Wilma och även bädda rent i spjälsängen för där skulle nämligen barnens kusin Astrid sova inatt =)

Hon kom igår vid 15 snåret, lekte barnen o hade jätteskoj. Hon fick också följa med till mamma och pappa och åt ltie mat, slevade i sig sås =) och så smakade hon lite jordgubbar och glass. Då var hon glad minsann. Vi bytte blöja och tog pyjamas innan vi åkte hem vid halv 8, ville va hemma skapligt eftersom jag inte visste hur det skulle gå att lägga henne. Men det gick jättebra hemma, lite välling och sen myste vi lite i sängen när hon inte kunde komma till ro direkt.

Vi fick dom andra barnen i säng och cricka glodde på fotboll (suck) och jag surfade lite innan vi kl 23 gick o lade oss. Cricka hade varit vaken sen 4 och varit o jobbat lite övertid och jag kände på mig att det är nog bäst att sova för man vet ju aldrig hur natten blir ;)

Det märks att man inte är van vid att vara vaken på nätterna, kl 04:30 ville hon inte riktigt sova och hon fick komma till oss och somnade efter ca 1 timme. Vid halv 7 vaknade hon igen, Gomorron! Men då kom även Wilma och sa till att hon hade kissat på sig så vi knallade upp. Duschade av Wilma, slängde på en maskin tvätt och fixade välling.

Nu sitter tjejerna och ser på Barnen i bullerbyn och nu vaknade även Oliver.
Om en stund är det dags för frukost ochs en ska vi träffa svärmor och Astrids föräldrar. Om  det blir mat hemma hos oss eller ute vet vi inte. Jag fördrar hemma hos oss, barnen kan röra sig fritt och vi kan laga vad som helst. men vi får se...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: