Zzzzz....

2011-05-26 @ 21:35:14 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sova, det har jag velat göra ett par mornar men klockan har ringt 04:40. Trött som jag varit så har jag somnat om och sen vakna 30 min senare när Crickas väckarklocka ringt. Tur det, för ja hinner precis till jobbet o stämpla in ;)

Men imorrn, imorrn får jag sova :D
Efter jobbet idag åkte jag hem och betalade räkningar, det är ju urkul verkligen!
Hämtade barnen på dagis och när Cricka kom hem vid 16:30 åkte vi ner för att träffa svärmor och svägerska på stan. Det var marknadsafton så vi passade på att äta midag där, fyyyyy. Ja sen åkte vi i princip hem. Snacka om att vi blev besvikna när vi kom hem och såg i tidningen att det hade funnits mini elbilar. Oliver älskar ju alla fordon så det kändes lite surt att vi missade det. Men vi får hoppas på att det kommer fler tillfällen!

På den lilla stunden jag var hemma mellan jobb-dagis och dagis-stan så passade jag på att dra av toaletterna så nu är verkligen allt städat och det är så skönt! Det känns extra bra eftersom vi i helgen ska ha barnens kusin hos oss. Hon ska få sova hos oss över natten så att hennes föräldrar får lite egentid. Dom skulle nog inte göra nåt speciellt, men det skulle nog inte jag heller göra, det är ju så skönt att bara vara o slippa ta hand om nån.

Jag skulle vilja vara barnfri ett dygn, när det är städat så att jag kan göra annat som jag inte hinner annars. T.ex. sola, småpyssla lite grann, åka på ärenden... JA, det fick mig osökt att tänka på att ja ska ge mig ner till Söderköping och titta på tyger till barnens gardiner, det är väl ändå dags att byta ut dom nu.... Vågar inte ens berätta vad som sitter uppe... ;)

Ikväll ska jag sitta uppe och softa och titta på BB. Imorrn kväll när reprisen går så jobbar ja...
Jag kommer va bra trött, MEN imorrn behöver ja itne gå upp förrän senast 7!!!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: