Goder morgon ♥

2011-11-03 @ 09:53:11 / Allmänt / Kommentera (0) st
Här började vi tidigt idag...
Oliver skulle upp o kolla på tv redan 04:40. Men icke sa vi, han somnade om gott efter ett tag och när cricka gick upp strax innan 6 så hade jag svårt att somna om så när han lämnat byggnaden tassade jag ut och satte mig i vardagsrummet. Oliver kom ganska upp ganska snart och ville se på barnprogram o efter ca 30 min kom  Wilma upp och kröp ner brevid mej i soffan.

Idag har jag beställt ett läderfodral till min iphone. Det blev en vit och jag hoppas den håller sig ganska vit. Dock kan det bli så att jag får byta telefon, efter att ha alddats i 24 tim och sne bara legat så var batteriet igår kl 28 nere på 20 %. Jag kan förstå om jag pysslar med den, men den har ju bara legat och jag har inte fått igång något än heller så då är det konstigt. Har läst att det finns en bugg i dom men det måste ju fixas helt enkelt. Vi får se hur dte löser sig. Jag går inte till telenor förrän numret blir överflyttat, imorrn vill säga.

Igår spenderade vi vår dag i Kolmårdens djurpark och barnen var så duktiga med att gå. Barnen skulle på disco kl 16 och vi var väl hemma typ då så det vara bara att byta kläder och sen knalla iväg till dagiskompisen som discot var hos. Barnen hade haft jättekul och efter en dag med mycket aktiviteter så förväntade jag mig bara att dom skullesomna snabbt.

Ack så fel jag hade, Oliver somnade efter 45 min (det är lång tid) och Wilma efter 1 ½ timme...  Dom borde varit helt slut, iuförsig somnade oliver i bilen hem från djurparken och wilma med även fast det bara blev 5 min för henne. Men ändå...

Idag består dagen av städning, lite telefonsamtal och efter kl 14 får vi besök av en gammal kompis med barn. Wilma o Oliver får leka runt lite och jag får snacka lite skit ;) O av med lite böcker blir jag förhoppningsvis också =)

Dags och ta tag i dagen så det händer lite!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: