Härliga måndag...

2011-10-03 @ 11:44:19 / Allmänt / Kommentera (1) st
Vet inte om jag egentligen känner att måndagen är härlig men....

Barnen på dagis, har handlat, plockar leksaker och annat, ska dammsuga och skura, äta lunch och sen sova en stund innan det är dags att hämta barnen och sen åka o hämta pappa så dom slipper ha två bilar här när dom ska komma på firande i eftermiddag.

Men det bästa av allt, MUSIK på hög volym och bara va. Sjunga, dansa och släppa loss!!!
Just nu är det massor av låtar från Glee och det är där jag trivs bäst, i musikalernas värld =)


Har bara köket kvar innan jag ska dammsuga, som vi har gjrot var 3:e dag nu, rekord från oss men det lär inte bli långvarigt ;)
Men golvet måste skuras också, sen firandet i lördags med 5 barn som kladdar och duttar så kan ni nog tänka er hur golv, bord m.m ser ut och igår fanns nada tid. Jag jobbade 6-18 och cricka och barnen var på Kolmårdens Djurpark och familjedag. Köpte nya årskort till halva priset, det är så värt det, bara åka dit och ta halva parken en dag om man vill det. Så igår kväll var vi alla ganska slutkörda och jag har planer på att hinna med det idag...
Men jag måste sova också annars blir det kämpigt inatt....

Nähopp, bäst och sätta fart om jga ska hinna =)

Kommenterat av: Lina

Hej!

Ja det tycker jag verkligen :)

Hoppas allt är bra med er :)

kram kram

2011-10-05 @ 07:34:55
http://joyaamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: