Idag gäller det...

2011-10-14 @ 07:22:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
...det är idag som jag ska åka ner till vägledningscentrum och lämna in ansökan till studier. Vet inte riktigt om jag har lust att gå ut  det här vädret men vad gör man. 2 minusgrader ute....
Ska bli skönt att få det gjort och veta att jag inom en snar framtid pluggar naturkunskap B :)

Ons och tors har jag jobbat förmiddag vilket innebär jobb 06-14. O det har varit lite full rulle, i onsdags hämtade jag studieblankett, efter maten var det baddags och sen sov dom små, eller ja wilma sov. Oliver hade sovit en stund på dagis och somnade 20:30. Jag fick lite sömn i kropp och knopp och efter torsdagens jobb åkte jag till mormor och hämtade en motionscykel som vi ska låna, (föhoppningsvis kommer jag cykla lite också) vi åt middag och vips så sov 2 trötta små barn och jag gjorde kantarellmackor.

Fredag idag och jag jobbar 14-22, inte helt jättekul, men jag jobbar ju bara till siste december än så länge och sen är det slut på fredagkvällar med jobb.

Helgen ska spenderas med bad och sen är det ganska tomt, men nåt ska vi nog hitta på för vi kan inte ha en lika slapp helg som förra även fast det är skönt :)


Nu, dags att hänga en maskin tvätt och sen är det frukost!

Kram på er ♥




Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: