Måndags film ♥

2011-10-17 @ 16:25:02 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp, vi slöhänger i soffan hela familjen.
Oliver ahr fått vara hemma från dagis för imorse verkade han super duper förkyld, cricka vabbar.
Jag fick åka hem efter ca 3,5 timme på jobbet för att jag har ont i magen, det börjar lätta men kommer tillbaka ibland. Vet inte riktigt vad det beror på, är inte dålig i magen så jag måste springa på toa så det är väl nåt annat. Det får gärna gå över snart, men det återstår att se....
Till detta ser vi på RIO, en ganska bra film!

Helgen att varit precis så där underbar och aktiv som jag önskade.
I lördags styrde vi tidigt kosan mot simskolan som Wilma vägrade att va med på i 30 min, mest för att det var klädsim tror jag. Men men, vi åkte hemåt för att sen träffa Crickas mamma och syster med familj för en fika/lunch på Lindahls. Mätta och belåtna åkte vi upp till Vrinnevi skogen och lekte lite på kottebanan.

En sån underbar plats, lek och stoj för barnen plus att man kan grilla om man vill. Inget vi gjorde då men nästa gång. Barnen, cricka och malin gick hem genom skogen men jag tog bilen som ändå skulle handla lite till middagen. Väl hemma satte vi oss ner några minuter innan vi började med grytan. Blev en likadan som vi åt förra helgen men den är ju så god =)


Söndagen var slapp jag vet inte riktigt var energin hade sprungit iväg. Vi var barnvakt åt barnens kusin Astrid. Efter att samlat lite energi så pysslade vi. Gjorde så fina ugglor av toarullar! Ska försöka lägga upp en bild så ni får se...

Astrids föräldrar kom runt 19 tiden och fick lite mat innan dom kilade hem för läggning m.m.
Vår små kottar somnade ganska snabbt när vi väl fick dom i säng. Vi slappade framför tvn och när nya serien Pan Am började klockan 21 så låg vi i sängen och tittade. Tyckte den var superbra, men den var nog typisk tjejig =)

Nu är det snart dax att fixa nån middag, undra vad det kan bli hungrig är jag i alla fall inte =(

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: