Usch och fy för sjukdomar!!!

2011-10-19 @ 10:49:38 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag börjar bli trött på det här med sjukdoma.
Det ÄR visserligen bara dag 3 men ändå. Idag hade vi hoppats att Oliver kunde gå till dagis, men han var så hängig och gnällig imorse och termometern visade 38,2. Vi for och köpte blöjor som var precis slut och några godisbitar. Å nu sitter vi i soffan, nerkrupna under en filt och tittar på Cars för jag vet inte vilken gång i ordningen.

Om en stund ska vi ta tempen för o kolla läget igen. Även på mig själv, men fber har jag nog inte trots att både halsont och snor har kommit på besök. Magen gör fortfarande lite ont, men har jag inte feber och inte är helt avtrubbad av förkylningen så ska jag gå o jobba imorrn. Så imorrn får cricka vara hemma och vabba.

Så tråkigt när man blir sjuk, massa planer grusas, inga viktiga, men det här med att ringa samtal och fixa ansökan det blir liksom aldrig av. O bilen ska besiktigas på tisdag men som det är nu så går den inte igenom med en abs lampa som lyser, det måste jag verkligen ta tag i....

NU dags att mysa igen....


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: