Dagens ToDo - Städning

2011-09-15 @ 10:32:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Yes, idag innan jobbet (som för övrigt är sista dagen denna vecka) ska dra ett varv med dammsugarn och följa efter med svabben.
Jag är kanske lite konstig men jag avskyr att komma hem till ett stökigt hem när vi varit iväg på resa.
Att komma hem och veta att det är städat, det mesta (kanske allt) är upptvättat är så skönt. Jag vet att jag inte behöver stressa med att ta tag i det för det är ju redan gjort och då kan jag på söndag koppla av lite mer =)

Jag berätatde ju att jag drömmer konstigt, inatt var väl nästan ännu värre.
Jag drömde att lagunan blev stulen och när den sen var tllbaka på samma plats så var den pimpad till max i hiphop stil. Det såg ju bedrövligt ut. O så var det flera andra små drömmar som inte alls hängde ihop med varandra. Konstigt var det.


Nu, dags att klä på oss o gå till dagis!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: