En stunds avkoppling..

2011-09-14 @ 23:53:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag har jag jobbat 14-22, en lugn dag på jobbet och trots mina onda axlar o rygg gick det bra. Tog en massage inriktat på nacke och axlar och sen kändes det hundra gånger bättre =)
 
Jag kom hem för nån timme sen o visste sen innan att jag var tvungen att tvätta kissiga kläder. Dock visste ja inte att även skorna behövde tvättas. Det är nämligen så att alla ordinarie personal inte är på dagis och idag var 3:e gången efter att dom gått till 16:45 som dom kissar på sig typ på parkeringen hemma. Ska säga åt Cricka att han kissar dom innan dom går från dagis, men man undrar ju om dom ens var och kissade vid mellis 14:30 för Wilma brukar aldrig kisa på sig och nu har det hänt 2 gånger för henne.

Det är ju rätt så tråkigt för barnen när det händer!


Föhoppningvis händer inte samma sak imorrn!
På tal om imorrn, då är det mycket att göra...
Försöka hinna städa, tvätta och packa inför helgens äventyr till stockholm.

Det är väl första gången som jag efter ett eftermiddagspass verkligen längtar efter att få gå o lägga mig, men barnens skor måste bli färdiga så jag kan hänga dom på tork annars får dom gå barfota imorrn.

Gonatt på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: