Jag ger mig...

2011-09-06 @ 10:20:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu  är hösten här, jag ger mig....
Det är lite fina färger och man kan tända ljus för o öka på mysfaktorn.
Har lite värmeljus kvar sen förra hösten/julen men det måste definitivt fyllas på innan det är för sent.
Det är snart för sent för korta byxor, vilekt ger mig ångest för jag har nog max 2 par byxor. Måste verkligen kämpa stenhårt med vikten så jag kommer ner lite.
Det har varit lite svårt dom senaste dagarna då de bjudits på tårta 4 dar i rad. Visst ingen har tvingat mig att äta av den,  men men så blev det så =)

Dagen började med att barnen bråkade i sängen, blir alltid på lika dåligt humör när jag fått vakna så. Blir extra kinkig och grinig och inte blir det bättre av att jag i grunden redan är supertrött.
Förstår inte vart tröttheten kommer ifrån, brukar aldrig vara så här trött. Höst trött hoppas verkligen inte att det är för då har det banne mig börjat för tidigt då detta hållt på sedan början på augusti. Jag vill inte vara så här trött o då blir det såklart extra jobbigt...

Men på söndag ska barnen på kalas i 2 timmar så då hinner man pusta lite, kanske sova en blund =)

Nästa helg blir också skön, jag slipper jobba natthelg då vi ska iväg till stockholm och helgen efter det flyttar vi mamma och pappa så då har vi fredagen för oss själva då barnvakten (svärmor) ville ha hem dom redan på fredagen. Redan nu ser jag fram emot att sova!

Eftersom både barnen och jag har ledig dag idag så ska vi hitta på nåt, men vad.... Har redan varit en sväng till dagis och dagit terminens kort. Väntar emd spänning på resultatet! Orkar inte traska i skogen utan det blir nog lite pyssel hemma...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: