Jag känner att jag lever....

2011-09-14 @ 09:56:14 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har en tid haft lite ont i axlarna, antagligen för att jag lyft för tungt på jobbet.
I måndags kände jag att det börjar kännas bra men igår hade vi städning av en maskin och ställningen är minst sagt obekväm. Så nu har jag ont igen så vi får väl se hur det går o jobba idag. Föhoppningsvis går det över av sig självt, men man vet aldrig....

Från en sak till en annan, inatt drömde jag lite konstiga drömmar.
Först drömde jag att tvättmakinen gick sönder oh läckte massa vatten (fast den såg ut som torktumlaren) och så drömde jag även om jobbet. Att vi körde små, smala rullar som inte blev bra och det blev massa extra jobb. Drömde även nåt om att jag var på en parkerinsplats, vad jag gjorde där vet ja inte...

Igår var det andrapasset i showgrupp med uppvärmning och det kändes så bra.... Jag orkar fortfarande knappt nånting, men jag försöker och försöker och jag måste ju göra i stort sett allting annars kan jag ju inte räkna med att nån annan ska göra det. Igår hade jag rätt musik också så det kändes lite bättre, egentligen fattas bara en låt men det kan jag nog lösa ändå....

Men efter att ha sett några danser och höt en del låtar så vet jag att showen kommer bli så bra, det gäller bara att jag gör färdigt mina koreografier ;)

Nu är dte dags attgöra barnen iordnign för dagis så vi slipper göra det i sista sekund...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: