♥ Måndagslistan ♥

2011-09-26 @ 07:41:22 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag måndag är jag glad för att;

*
Helgens flytt av mor och far gick super och dom kommer stormtrivas i sittt nya hus!

* Man får nu utan ursäkt kan tända MÅNGA ljus både morgon och kväll

* Jag hade en sån trevlig och fin förmiddag med Mia oh Lina förra veckan

* Denna vecka kommer förhoppnigsvis en annan gymnasiekompis och hälsar på

* Jag får shoppa lite nytt till barnen, kläder pyjamaser m.m.

* Jag åter ha fått SUPER lust att kämpa med vikten igen (den har varit lite sådär senaste tiden)

* Barnen tog sovmorgon o jag hade svårt att somna om - egen tid =)

* Jag har världens underbaraste sambo!

* Mina barn är dom helt underbara speciella individer som dom är!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: