Måste det vara höst?

2011-09-01 @ 20:37:48 / Allmänt / Kommentera (0) st
Inatt hade vi hemska 9 plusgrader, det kändes verkligen.
Oliver hade frusit jättemyket så nu stänger vi barnens vädringsfönster så att dom slipper vara som isbitar.
Samtidigt så bevarar vi den värme vi har innanför väggarna för här tar det minsann sin lilla tid att värma upp.
Tycker att hösten kan va fin men jag tycker inte om att det blir mörkt, det kan jag klarar mig utan!

Snart är det dags för sista nattpasset för den här gången och imorrn ska jag joba extra så jag börjar kl 14. det kan bli tufft men det är lite pengar!

I helgen ska vi på 40 årskalas och till på söndag har vi beställt en ny Barbie tårta då vi inte fick någon när Wilma fyllde. Hoppas den kommer den här gången så hon slipepr bli besviken igen!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: