Tidig morgon ♥

2011-09-29 @ 08:22:04 / Allmänt / Kommentera (0) st

05:45 blev jag väckt av Wilma som sa att hon höll på att kissa på sig. Hon hann precis in o sätta sig på toaletten. Vilken tur för jag hade ingen lust att få kiss i vår säng, den är ju lite smått svårtvättad. I samma veva såg jag Oliver tända sin säng lampa och förstod att han var på gång. När vi kom in i sovrummet så var Oliver på väg upp i vår säng och jag och Wilma försökte mysa ner oss igen.
10 minuter senare ringde crickas väckarklocka och därmed piggnade Oliver till lite igen. Som ni kanske förstår kunde ingen av oss somna om igen allra minst barnen. Så vi gick upp och jag tände massa ljus i vardagsrummet för att öka på mysstämmningen.

Har lite ork idag så både tvätt och diskmaskin snurrar redan och skönt är det för jag had tänkt beta av ytterligare lite grejer att göra. Som t.ex. att ta bilen genom en tvätt, köpa present oh städa i badrummet.
Vi får ju också besök efter lunch i form av min gymnasiekompis och hennes snart 1 åring. OM inte Oliver behagar få feber, han är varm men har inte mer än 37 grader. Men vem säger att den inte stiger under dagen, bäst o hålla koll för inte vill inte att Oliver ska smitta.

På tal om ljus, jag har hittat så superfina blockljus på ICA kvantum, med pärlemor i. Så himla fina färger så nu tänder jag dom blockljus som står framme så att jag får ta fram dom nya snart =) det måste även bli en tripp till Ikea snart så att jag får köpa hem en hel drös med billiga värmeljus för det går nog åt en 7 påsar eller nåt. Har snart gjort slut på 1 påse och förra höst/vinter/vår gick det åt 5 eller 6 påsar. Se om jag kan få med mig svärmor och svägerska kanske. Har ju såklart även n lista på anant jag vill köpa där, men vi får se vad som får följa med hem =)


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: