Underbara barn ♥

2011-09-09 @ 10:06:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
I tisdags var vi på dagis och tog kort och idag kan jag äntligen se bilderna på Svenskt skolfotos hemsida.
Dom blev SÅÅÅÅ bra o självklart ska vi beställa. Men då kort är så dyra så blir det ett stort på varje barn och så tar vi fler syskonkort och ger bort såna. Hoppas man får se gruppbilden också för i år vill vi ha en sån eftersom det är Wilmas sista år på dagis. Nästa år är det 6-års som gäller! =)

Igår var jag på Me and I party, som vanligt köpte jag inget då jag tycker det är lite för dyrt faktiskt. Kläderna är så superfina och inget jag vill använda på dagis även fast dom ska tåla det. Lite billigare priser så skulle jag köpa, men det är ju det som är själva grejen med såna kläder. Att dom är lite dyrare och finare och ibland bättre kvalité... Det var ändå trevligt att träffa Mia och få lite fika!

Här hemma har vi avnjutit lite frukost och ska alldeles strax klä på oss. Det är snart dags att bege sig till dagis!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: