Usch o burrr....

2011-09-16 @ 07:52:27 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag vaknade jag tidigt, i stort sett samtidigt som barnen vid halv 7.
Har hela natten tyckt att det varit väldigt mycket svalare i sovrummet än normalt.
När jag kollade på termometern i köket förstod jag varför,det var ju bara 7 grader ute nu på morgonkvisten.
Känns inte lockande att det ska bli kallt redan nu. Läste i tidningen igår att både september och oktober skulle bli varmare än normalt men i november skulle det bli kallare än normalt!

Vädret slår förhoppningsvis inte om pang bom men om jag känenr sverige vädret rätt så kommer det nog bli kallt redan i oktober ändå. Är det dags för höstskor till Ollie nu eller kommer vi inte behöva/hinna det. Vi har nyss köpt dom nya joggingskor men har inte räknat med tt dom ska kunn ha dom längre än till mitten av oktober pga av vädret.

Måste nog, på tal om skor, införskaffa mig höstskor eller nåt. Har ju iuförsig ett par som visserligen inte tål vatten (mitt sämsta köp någonsin). Har ja tur hittar jag några snygga och billiga som kasnke även funkar i vinter. Hur nu det ska gå....

I helgen är det i alla fall turen till stockholm som står för dörren.
Svärmor ska imorrn bitti skrapa triss i tv!
Sjukt spännande! Håller alla tumamr för kanonvinst! =)

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: