Det har dragit förbi...

2012-04-26 @ 10:32:03 / Allmänt / Kommentera (0) st
...en hemsk magsjuka!

Det börjad med Oliver som helt plötsligt kräktes hemma hos svägerskan. Dom ringde oss för att checka läget (dom var barnvakt och vi var icke körbara).

Vi hoppades på det bästa men exakt 48 timmar senare blev både Wilma och svägerskan dåliga.
Wilma började med ont i magen men det kom bara vanligt. Men ganska snart efter att vi lagt oss så kom det upp, i vår säng och på crika. Inget höjdar läge men vad gör man.

Bädda om, skydda, duscha och sova igen, denna gången med skyddad säng och cricka i Wilmas. Vi var uppe några gånger till och då kom det bara slem. Så det var en väldigt kort variant. Cricka kunde bara jobba halvdag i tisdags innan han ´blev dålig och han är inte 100% än...

Sanering pågår fortfarande och än så länge har jag klarat mig, peppar peppar...

Jag hoppas verkligen det är över nu så jag kan jobba på lördag. För minsta lilla misstanke så måste jag stanna hemma med tanke på kundkontakten.

Dags och röja vidare här hemma...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: