En påsk full av händelser...

2012-04-10 @ 09:45:27 / Allmänt / Kommentera (0) st
Påsken är över för den här gången och även min födelsedag... En dag närmare 30 men än så länge finns ingen 30 årskris... MEN, till jag är 30 ska jag i princip ha gått ner allt.... Har ett år på mig så om jag inte klarar det är det tragiskt.

Tordagen spenderades med en hårklippning på barnen, färdigställande i allas rum (vi har bytt sovrum allihopa) och långfredagen bar det iväg till svärmor på middag. Tyvärr kunde varken svägerska med familj eller hennes mans syster med familj komma då de låg sjuka. Väldigt tråkigt och det blev en annorlunda påsk, men realtivt lugn ;)

Påskafton åkte vi till mina föräldrar där vi alla var samlade förutom syster och farmor. Vi åt gott och barnen fick totalt 3 påskägg var med godis i, gud det kommer räcka ett helt år... Jag blev firad och fick en hel del bra saker. Presentkort på en ny klädbutik med lite större kläder, en fm-sändare till telefonen så att jag kan lyssna på lite bra musik när jag ska åka o jobba i komården istället för radion som kan va lite tjatig... Av svärmor och svägerska fick jag presentkot på stadium och där ska jag i dagarna gå och löpa mig ett par nya skor, antingen lila converse eller ett par björn borg skor... KAn inte riktigt bestämma mig och måste nog åka och prova dom nån dag... :)

Efter att Cricka och barnen varit lediga i 4 dar är det återigen dags för vardagsrutiner. Barnen går på dagis sina typ 3,5 timmar om dagen hela påsklovet så att jag får lite tid att plugga...
O med tanke på vad klockan är så är det bäst att jag sätter på spotify och drar igång pluggandet..

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: