Gomorron!

2012-04-13 @ 09:46:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Fredag idag om nån missat det, att det sen är den 13:e brukar inte bekomma mig så mycket...

Vi vaknade i tid idag igen och var faktiskt på dagis bara 5 min sent :)
Synd abar att det är så fruktansvärt tråkigt väder och har varit det i flera dar. Igår var det iuförsig ganska skapligt, men lite kyligt och blåsigt. JAg och Wilma tog en "cykelpromenad" efter maten och var ute i ca 40 min. Cykelpromenad är en form av träning, jag går så snabbt jag kan och Wilma cyklar med mig, oftast ganska långt i förväg.
Skulle vilja ge mig ut idag också men vi får se hur det går, Cricka jobbar över och slutar tidigast 18. Jag är lite smånervös att gå med Oliver bland trafik även om den är minimal för han har inget trafikvett över huvudtaget. Det beror ju såklart på att vi nästan aldrig är ute och går bland trafiken så öva behöver vi ju, men dt känns bättre om vi kan va två de första gångerna tills han lärt sig...

Är lite trött idag men innan jag åker iväg med lite lunch till Crika så är tanken att jag ska damsuga och skura och kanske göra ett diagnos prov till skolan. Segare än segast men jag måste för det är lite skitigt här hemma kan man ju säga... Tiden går så fort och helt plötsligt har det gått ett par veckor sen senaste dammsugningen och denna gång blev det ju värre tack vare att vi möblerade om och damm i gömda hörn hoppade fram och virvlade runt. Men alla är nöjda med ommöbleringen och börjar äntligen sova lugnt i sina sängar :) Igår fick vi också sängramen såld så det har blivit lite mer ordning i varadagsrummet igen. Men jag behöver verkligne mer yta, vart ska jag göra av alla lådor med kläder till slut?

Hoppas hoppas det blir ett två vånings hyres ledigt här snart, på rätt ställe ska jag väl tillägga...

Nej surfa färdigt och sen sätta igång kanske!


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: