God fortsättning!!!

2012-01-02 @ 15:09:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vi har bytt år och jag kickstartade det nya året med jobb och efterföljande ledighet i 8 dar.... ;)
Superskönt och framförallt ska jag mysa med barnen oh leka med alla deras nya julklappar!

Vi har en lekdejt inplanerad och en dag på kolmården på fredag, den här veckan kommer nog bli super!!
JAg tänkte börja ledigheten med att handla mat för veckan och idag är sista dagen jag får äta snask (eftersom jag jobbade nyårshelgen) men sen är det slut på det och träningscykeln åker fram för att användas!

Cricka fick ju i julklapp av mig att han ska köra halvvättern den 10 juni så även han kommer förhoppningsvis cykla ganska mycket så vi båda kommer igång ordentligt! Sedan när det blir bättre väder ute så kommer ju vi ha fixat en cyel så han kan börja träna ute.....


Barnen var överlyckliga över snön som kom igår men på eftermiddagen regnade det så den var ju snart puts väck.... Man kan ju hoppas att det kommer några flingor till, men kanske inte så himla mycket att dte blir kaos för då ligger det kvar så länge och så blir det aldrig vår!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: