Monstervecka...

2012-01-29 @ 23:05:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja det har ja visst både framför mig och bakom mig...

Kommande vecka är det jobb 7 dar i streck, med andra ord varje dag...
Det positiva är att det är lite lättare att skärpa sig med vikten då.
Speciellt om man jämför den vecka som varit, usch så dåligt det gått..
Kan man lite snabbt och enkelt spola ner sockersuget i toaletten eller nåt?

För det är verkligen min värsta fiende!!
Men jag har klarat det en gång och jag kan göra det igen!!

Skit i det som varit, nu blickar vi framåt..
Veckan som kommer ska jag inte dricka lika mycket coca cola, helst inget alls... Men när huvudvärken kommer och det inte hjälper med en tablett, då är jag ett jävligt lätt byte!

Ska även försöka komma upp på träningscykeln mer än en gång.
Sen gör det ju inget om jag hinner plugga lite mellan varven, halkar efter lite hela tiden!
För att detta ska funka får jag inte vara lika trött som förra veckan för då skiter sig allt....
Men skam den som ger sig helt enkelt!!!

Men jag ska va glad att ja inte gått upp så mycket....
Det är som sagt inte godis och chips som är boven i dramat utan colan.
Bättre mat kan jag också laga, bara det är förberett...

Näpp häpp, upp imorrn och jobbe bäst och slänga sig i säng!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: