Nu är det inte långt kvar...

2012-06-17 @ 10:51:01 / Allmänt / Kommentera (0) st

På torsdag blir vår lilla kille 4 år.
Vi ska fira honom på söndag då jag jobbar hela torsdagen.
Så helgen blir det full rulle, först midsommarafton hos svärmor, midsommardagen hos mamma och pappa och söndagen kommer alla hit för och fira prinsen...

Inte kommer jag vara utvilad efter mina lediga dagar :)

Snart kommer vi börja jobba andra tider, just nu jobbar vi ca 10 tim om dagen!
Men 25:e juni börjar högsäsong och då blir det mest lite kortare pass på 5,5-7,5 timme. Vi har ett pass på 9 tim, men vi är ju också 13 pers som det långa får vi inte så ofta...

Den hära tvätten, jag kommer aldirg ifatt med den.... Skulle ha tvättat en massa maskiner igår men vi åkte spontant till svärmor så det blev ju inte av. Får försöka komma ifatt idag istälelt, det är bara lite kissiga sängkläder från natten som ska tvättas också... Det som stör mig mest är att vi inte har så mycket hängyta..

Nähäpp, städning var det så det är väl dags att sätta igång..

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: