Hej våren ♥

2012-03-14 @ 09:32:59 / Allmänt / Kommentera (0) st
Visst är det härligt, våren kryper närmare och närmare det märks på flera olika sätt.

Igår var jag och Wilma och köpte nya skor till henne, tanken var ett par till henne och ett par till mig men jag hittade inga så det blev 3 par till Wilma. Ett par vår kängor, ett par fusk converse och ett par sommarskor. Sommarskorna är heltäckande, inte sandalaktiga, sandalform blir som vanligt foppisar. Foppisar är smidigt och lätt, både barnen och vi älskar dom :) Till mig själv är jag sugen på converse skor, lila! Dom är ju så snygga. Såg ett par på stadium igår, men blev osäker så jag får ta o kolla igen nån annan dag.


Hur var det nu, vad var det jag skulle göra under tiden som arbetslös? Jo just det, jag skulle plugga och komma igång och röra på mig. Förra veckan ahde jag en del att göra så jag förväntademig inte attkomma igång men den här veckan hade jag planerat allting. Men, som vanligt när man planerar nåt, så fik Oliver hög feber i lördags och ända tills igår hängde den. Han hade sista febern tidigt igår morse så hela dagen igår var han feberfri. Är hemma idag för säkerhets skull. Som ni då kanske förstår har det gått sådär med att plugga, visserligen har Cricka också varit hemma för att han har nåt vajsing med foten, men ändå, jag kan inte riktigt koncentrera mig.

Imorrn ska alla gå till dagis och jobb som har nånstans att gå så då hoppas jag kunna göra allt jag planerat. Måste verkligen bli klar med skolan, har förlängt den 2 gångernu så det är verkligen dags att jag blir klar. Men jag är lite nervös för slutprovet redan nu. Hur ska jag klara det, har precis klarat godkänt i alla uppgifter. Måste verkligen lusläsa boken och anteckningar ordentligt. Men föhoppningsvis klarar jag mig...

Förre veckan var jag på intervjuv på KOlmårdens Djurpark och jag hoppas verkligen att jag får jobbet för det skulle vara så roligt. Får besked tidigast den här veckan men jag kan lika gärna få vänta 2 veckor till.... suck, denna väntan det är ju bedrövligt...

Nä ni klockan tickar och jag måste sätta igång med pluggandet.

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: