Kaos!

2012-07-09 @ 09:44:31 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja det kan man lugnt säga att det var igår på jobbet.
Det var ju ganska så mycket regn och åska på många ställen i vårt avlånga land.
Vi hade linbanan stängd mellan 12-14:30 pga åskan och även en kort stund innan det och lite senare blev det strömlöst i hela djurparken...
 
En del arga besökare hade vi och vad ska man göra, vi rår ju inte för vädret och kan inte göra något åt det. Många tror verkligen att vi är vädergudar och frågar hur länge det kommer åska.... ??
Hur tänker folk då?
 
Jaja, från halv 4 hade vi den igång igår så det var ju tur, men vädret hade man ju kunnat önska lite bättre... Inget regn i alla fall, samtidigt som det hände nåt och dagen gick fort för annars kan det var ganska enformigt.
 
Barna är på dagis idag och jag ska passa på att fixa lite här hemma, IGEN!
Tvätta suffletten på barnvagnen så jag kan sälja den och lite sådär, bäst jag börjar snart för helt plötsligt är klockan dags och åka o så får man stressa.....
 
Idag skiner solen än så länge så vi får hoppas dte håller i sig :D
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: