BIC Kids

2014-08-20 @ 10:11:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag är en buzzador och har nu ett tag haft äran att tillsammans med mina barn testa ett nytt sortiment med pennor från BIC kid.

Vi fick hem 3 olika pennor; en trekant formig blyerts, en stiftblyerts och en bläckpenna.

Både den vanliga och stiftblyertsen var relativt svår för Oliver att skriva med.
Den vanliga för att han tyckte att han var tvungen att ta i för att kunna skriva, säkert för att den var trekantig och det var lite ovant. Stiftpennan gick bra att hålla i och skriva med men mer var det inte.

Bläckpennan var den absolut favoriten, Oliver sa att det kändes som att pennan flög fram. Det gick mjukt och lätt :)

Även storasyster fick prova pennorna och även hon tyckte att bläckpennan var bäst!

Jag provade dom såklart själv också och gillade bläckpennan bäst. Den trekantiga blyertsen var väldigt jobbig att hålla i, det är säkert en vanesak men ja ville hela tiden snurra på den och hitta "rätt" läge :)

 


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: