Julklappar

2008-11-17 @ 20:40:20 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja, all denna julhysteri...
Men det är ju samtidigt mysigt med jul.
Vi ska ju mest köpa julklappar till barnen, men jag har kommit på 2 saker som ja önskar mig väldigt mycke (ja kräver inte så mycke till mig själv nu för tiden)

1. Träningskort på friskis o svettis (eller pengar så ja kan köpa ett)
2. presentkort på bodyline

Ja vet vad far min kommer säga, du får ju tillbaka hälften om du visar kvittot på jobbet...
Jo jo, men kortet kostar liksom 950 kr för 6 mån å d har ja inte råd att lägga ut i en månad eller mer...

Efetrsom ja blir arbeslös ttyp i september så tänkte ja köpa ett  januari och sen köpa ett då mitt i sommaren eller nåt så att det räcker i 6 mån till. Då borde ja ha råd o lägga ut pengarna så ja kan få tillbaka lite...
Kanske resonerar ja kondtigt men d är vad ja önskar mig i alla fall om nån funderar på att köpa mig nån julklapp.

Idag bråkade Wilma vid middagen så då fick hon "åka" in på rummet eller vad man ska säga. Hon får alltså vara i vårt sovrum några minuter för att hon ska förstå att det vi säger är allvar. Det funkar ju för då lär hon sig efter ett par gånger att när vi säger att vi kommer göra det så gör vi verkligen det.
Men USCH! vad jobbigt det är...
Än så länge så är det inte ja som behövt vara boven i dramat o skicka in henne där, men gud när den dagen kommer....

Nä nu ska ja läsa blondinbellas blogg för hon tjänar tydligen typ 5 000 000 på annonsintäkter per år...
Kanske man kan lära sig hur man ska tjäna pengar...

So long


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: