Dagen efter...

2008-10-26 @ 09:13:07 / Allmänt / Kommentera (0) st
Men inte för mig som tur är, huwa...

Ja asså det var ju då min rara söta sambo som var ivärg på 30 årsfest.
Ja lämna han där kl 19 eller nåt och så åkte ja hem o vänta på Mia.
Det var dags för lite tjejkväll och titta på Mamma Mia :-D
Den filmen skulle ja kunna se hur många gånger som helst, speciellt nu när vi installerat vårat surround ljud som stått o hängt brevid DVD:n i typ 1,5 år   :-/

Vi hade så trevligt, smaskade godis (fy fy fy) och pratade o hade allmänt kul. Oliver som typ älskar alla var kinkig och när Mia okm o pratade lite emd honom så dröjde det bara nån minut sen grät han så där hjärtskärande som bebisar kan göra. Han vra helt otröstlig hos henne så ja fick ta han och efter nån minut hade han lugnat ner sig. Men vi provade igen hos Mia o då gick det kalasbra.

kl 23 när filmen var slut och Mia åkt hem så ringde cricka för att, ja det kommer ja inte ihåg, men sen ringde han för att få taxinumret, o igen för o säga att snuset var slut och igen för o säga att han frös. Tur att ja inte gått o lagt mig.
Sådär höll han på tills han kom hem 00:30 ca o det tack vare mig som fick ringa efter taxi åt han för det blev fel varje gång han slog ett nummer.

Vi sussade sött hela natten och när Oliver på morgonkvisten vaknade så titytade ja på klockan o tänkte "yes, idag fick aj sova till 08:30" Det var ju bara det att vi glömt ställa om klockorna så klockan var ju lixom bara 07:30, men va faan. Fast nu ska väl barna vakna ännu tidigare :-(
Va gör man, bara o gilla läget....

Idag ska vi en sväng till Mediamarkt och glo på lite. Dom har ju 1-års jubileum o vi vill ju ha en tv, men det får vänta tills vi tjänat ihop till det. Just nu har cricka en halv tv med alla sina presentkort. Men d e ju kul o åka dit o titta lite...


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: