FÖRSÄKRINGSKASSAN SUGER!!!

2008-10-02 @ 13:56:55 / Allmänt / Kommentera (1) st

Men seriöst,...

Har en skuld till dom för att DOM betalt ut för mycke pengar till mig, det tog ju bara ca 4 måander inann dom tagit ett beslut, HERREGUD!!!

Nu har ja i varje fall betalat in mer än hälften och har gjort upp en inbetalningsplan med dom på 3 mån. Skitbra, då va d löst..

 Vad kommer i dag med posten?!!!!

Ett brev från försäkringskassan där dom konstaterar att inte allt ät betalt, om det inte är betalt innan den 14 oktober då överväger dom att skicka inkassobrev!!!!

FÅR DET GÅ TILL SÅHÄR!!!

Ringde upp dom och den ja fick prata med sa "oj, har du gjort upp en avbetlningsplan?"

JA FÖR HELVETE

"Vart kan den ha tagit vägen då? Då får ja skriva ett meddelande o så ringer dom upp utifall dom undrar över nåt"

DOM UNDRAR...

Hallå, jag undrar väl om allt är som det ska sen när dom fått meddelandet!!!!

Jag ska aldrig aldrig ALDRIG börja jobba på försäkringskassan.!


Kommenterat av: lena

de e fan inge samarbete på sånna jobb som försäkringskassan, arbetsförmedlingen, socialen.. Dom bryr sig inte så mycke.. gör de dom för betalt att göra å inte ett papper till rör dom..!

2008-10-03 @ 03:51:50
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: