NEJ!!

2008-09-12 @ 08:13:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vet ni vad som just slog mej??

På måndag är det vecka 4 på viktnedgången.
Har inte gått så bra o speciellt inte den här veckan.
Vi har ju varit lite dåliga och i måndags hade jag till o med feber.

Man orkar ju inte riktigt laga mat på samma sätt, det får gärna vara snabba o lätta maträtter då.
Men nu, veckan som kommer. Då JÄVLAR är det nya tag.
Då får vi hopaps att det inte regnar för då är det ju inte superskoj att ge sig ut o gå.
Ska ge förslag till Lina (min viktpolare ni vet) at vi ska köra core rythms här hemma.

Köpte från tv.shop för säkert 1 år sen om inte mer, men har typ aldrig testat det. Men nu ska ja ge mig på det också.
Hade även planerat att gå på mamma gympa på friskis, men det fanns ju inte kvar :-/ snopet...
Där hade ja gått o planerat o sett fram emot att gå dit och gympa medans lilla Óliver låg framför mig på en filt.

Jaja... ja måste ju ändå rapportera här hur det har gått annars blir ja inte lika peppad...

Men nu ska ja verkligen äta


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: