På bättringsvägen

2008-09-09 @ 08:19:36 / Allmänt / Kommentera (0) st

Nu tror ja att ja börjar blir frisk, känner mig väldigt okej idag. Hostar ju fortfarande o är täppt i näsan. Men igår hade jag även feber så då var cricka snäll o kom hem från jobbet.
Jag tänkte att jag skulle orka och att jag skulle ta mig till efterkontrollen som jag hade igår eftermiddag men nej, jag orkade inte och febern steg, fick boka om tiden o fick en ny tid om 1 månad.
När cricka kom hem så ahde han köpt emd sig mat, mc donalds. Mmmm va det var gott.

Jag vet!!!  Usch o fy!!!
Inte går man ner i vikt om man äter sånt, men faktum är att det var ju vägningsdag så då känns det lite mer okej.

Hon är så söt min lilla Wilma, idag kom hon smygandes i hallen (ja vaknade o kunde inte somna om) och var så söt och sa; "nu e wilma vaken" och så världens leende. Så söt.
O Oliver så duktigt, sovit hela natten 2 dar i rad, ska han fortsätta med det eller är det bara ren tur nu??

Varför måste man va så fattig när man går hemma på föräldrapenning??

Nu får ju jag dock ut mer än vad väldigt många andra får, men ändå, med räkningarna vi har så behövs det garanterat mer klirr i kassan.
Vill också köpa lite nytt till hememt, helst skulle jag vilja vara rik för det jag vet att ja vill ha är dyrt och när ja hittar nåt som jag vill köpa på stört så är det alltid dyrt och det slutar med att ja inte kan köpa det alls. :-(

Snart ska här lämnas på dagis, oliver o jag ska åka o handla och sen ska ja röja lite här hemma då vi får besök idag...
Inget direkt storfrämmande eller så, mina föräldrar men lite fräschare kan det se ut. Det är ju inte alltid man har tid, eller ork för den delen, att springa o plocka o städa i stort sett varje dag. Men nu klirar det lite i fingrarna, skönt att wilma är på



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: