Bok-Rea

2009-02-24 @ 20:34:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jajeman, idag tog jag och Oliver bilen ner till stan för att gå på bokrean. Gud va glad ja är att ja faktiskt kom rätt tidigt. Hittade min bok rätt så snabbt; Nora roberts - Nyckeln till sanningen. Andra delen av en triologi kan man säga. Första delen var så sjukt bra så jag bara måste ha dom. Den tredje kan jag lägligt nog önska mig i födelsedagspresent.
Måste för övrigt komma på lite grjer att önska mig, som bara är till mig själv också.

Cricka ville ha en bok om Öl som int evar för dyr. Hittade en för 89 kr, tog den och gick till barnböckerna.
Där hittade jag 2 böcker till Wilma, lättlästa för oss som vi kna läsa på kvällarna. Hon blev SÅ glad när hon fick dom, satte sig genast och började läsa för Oliver  :-D

Bogserade pappa idag också, den där bilen han har, suck, nu är den sönder rejält. Hade han sålt den när det första felet började så hade han sluppit detta. Var kanske inte ett hejdundrande bra köp. Men men, det är ju svårt att veta innan.

Jag måste bara berätta, inatt vaknade wilma och jag fick henne att somna om men gick bara in för att kolla till Oliver när ja ändå var upep. OJ, där låg han och spanade, hihi. VAd paff jag blev. Gav honom lugnt nappen och stoppa om honom och gick ut och hoppades på det bästa. Jag fick sova till 4 då wilma vaknade och inte ville sova i sin säng längre, hon sa att hon hade drömt. Jag vet inte om hon riktigt vet vad det innebär men hon fick komma in i vår säng för ja orkar inte sitta där i 1 timme eller så. Nä, lade henne i vår säng och ja tror hon sov efter 10 min eller nåt. Sen sov vi till klockan ringde 06:30, bläää. Men vi snooozade till 7 ;-)

Nu, efter 30 min fördröjning pga Victorias förlovning, så börjar äntligen Mästarnas mästare så nu ska jag göra mig mackor och glo på tv. Sen är det nog gonatt. Ska ut till jobbet imorogon och får reda på om jag får sparken eller inte, vilket jag redan vet att jag får men... Dom måste ju emdedla alla

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: