Känner en längtan

2009-01-12 @ 21:16:23 / Allmänt / Kommentera (2) st
Ja jag känner en längtan, just nu är det att det ska bli onsdag så ja får träna igen. För ja vet ju att det blir bra resultat. Det kanske inte syns nu, men om ett tag börjar det förhoppningsvis synas. Kommer uppdatera er med viktnedgången. Men tänker inte skriva startvikten. Tycker inte det känns bekvämt. När ja väl nått min målvikt så kommer ni ju kunna lista ut hur mycke ja vägde från början.

Ja hoppas på att ha gått ner i alla fall 15-20 kilo till sommaren. När ja gick i viktväktarna för 3 år sen, då gick ja ner typ 12 på 3 månader så 15-20 borde ja klara. Vi får se. Kommer ju unna mig lite mer under sommaren, annars känns det inte som sommar. Men när detta kort går ut så ska ja förnya det såklart. Så ja ska minst träna hela året ut.

Barna sover o vi glor växelvis på Guldbaggeglan och CSI NY.

Imorrn är det dagis och åka o handla som gäller. Kommer vi vara ute i lika god tid som sist tro??
Återstår att se

Kram på er

Kommenterat av: Maja Joy

Ja, det är härligt att träna. Även om det är jobbigt ibland och tufft, men samtidigt man mår så bra av det. Känns som att man gör något bra för sig själv och sin kropp. Jag måste börja träna igen snart... Lycka till med din viktnedgång, du har en stark vilja och har sattit upp mål så det kommer säkert gå hur bra som helst. Ha det så bra! Kram

2009-01-13 @ 02:00:42
http://www.majajoy.se
Kommenterat av: lena

Kul å höra att du kommit igång med träningen!

Keep up the good work!

Här har vi en till som skulle behöva träna..

Om ja varit hemma så kunde vi tränat ihop och pushat varann ju!

Men varför valde du inte badhuset där du har gratis då?

2009-01-13 @ 03:05:21
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: