Vår kommer, hoppas vi blir friska också...

2010-03-31 @ 13:09:22 / Allmänt / Kommentera (1) st
Nu har snart 3 månader gått av år 2010.
Under dom 3 månaderna har vår familj varit sjuk i 2. Som tur är i omgångar
Först jag i 2 veckor sen turades barnen om och sen var det crickas tur och senaste tiden ahr det avrit Oliver som hela tiden fått feber.

Jag börjar känna mig lite smått instängd.
Vi stannar helst inne när det är feber som hägrar och när alla väl är friska så planerar vi nåt lite roligare.
Men det har hela tiden blivit så att nån blir sjuk när den "roliga" dagen kommer.

Jag har i alla fall 1 gång trotsat Olivers feber och då åkte vi till badhuset. Barnen älskade det och olivers feber från dagen innan var som bortblåst o kom inte tillbaka förrän 5 dar senare eller nåt.

Nu väntar 2 månader med en massa kalas, sammanlagt 6 stycken. 3 i april och 3 i maj Sen kommer sommaren, i juni fyller Oliver 2, i juli fyller Wilma 4 och även min farmor fyller år.
I augusti har vi fullt upp...
Den 7:e fyller min morbror år plus att vi ska gå på bröllop och även min kompis (som för övrigt är bruden) fyller detta datum. Den 10:e är det min systers tur och sen tar vi en paus fram till september då cricka fyller och sen hoppar vi till november när min mormor fyller.

Men hösten ska vi INTE längta efter. Har saknat sol så mycket så när det är en gråmulen dag som denna tycker ja att det är rätt så trist. Favorit vårvädret är sol och 10 plusgrader, gärna 15.

Jag passar på att under mina vabdagar städa lite. Det ska helst vara skinande rent på fredag. Så det är bäst jag återgår till det och så hör jag en liten kilel som vaknat från sin middagslur som inte varade längre än 1 timme. men det är jobbigt med täppt näsa.

Kram

Kommenterat av: Jenny - tävla om ett presentkort värde 1000 kr

Hej tjejen, hur är det med er? Tomt här! Kramar!

2010-04-21 @ 09:36:25
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: